Søg
Filters

Forsendelse og returnering

Leveringsbetingelser
Bestil inden kl. 15.00 alle hverdage*, og vi afsender din pakke samme dag.
 
De fleste pakker vil blive leveret 1-2 hverdage efter afsendelsen.
Til ikke brofaste øer, skal man påregne 2-4 dages leveringstid.
Ved bestillinger til udlandet varierer leveringstiden, skriv til os for at få oplyst disse.

Du modtager IKKE pakker i weekenden.
 
*Undtagelser: Bestillingsvarer samt udsolgte vare. Her vil hele ordren blive sendt samlet.

Leveringsmetoder i DANMARK
GLS pakkeshop (privat) hvor dine varer bliver leveret hos den pakkeshop som du selv vælger. Du modtager en sms/e-mail fra GLS når din pakke er nået frem.
GLS Erhverv leveres på din erhvervsadresse, som du oplyser. Husk virksomhedens navn, og at der skal være nogen til at tage imod pakken.
GLS Privat levering. Her SKAL du skrive hvor pakken må stilles, da pakken ellers ikke kan sendes.

GLS pakkeshop er vores standart leveringsmetode, og vælger du en anden en denne leveringsform, kan du ikke kræve portoen retur ved fortrydelse af dit køb.

Manglende Indhold/beskadiget pakke
Hvis du modtager en pakke hvor der er mangler en vare i forhold til det bestilte eller en vare er gået i stykker, skal du reklamere over dette inden for 24 timer, ved at sende en e-mail til info@petboutique.dk , så vil vi hurtigst muligt rette op på fejlen.
 
*Hverdag er en dag som ikke er en lørdag, søndag eller en anden Dansk Helligdag

Fortrydelsesret
De har som privatkunde ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage.
 
Fortrydelsesfristen starter den dag at du modtager varen eller den er klar til afhentning i pakkeshop/posthus.
 
For at udøve fortrydelsesretten skal De meddele os dette. Deres beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev eller e-mail) vores mail er info@petboutique.dk vores adresse finder du nederest på siden.
 
Fortrydelse fristen er overholdt, hvis de sender deres meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen udløber. Varen skal være modtaget retur inden for 14 dage efter fortrydelsesfristen er modtaget. 
Du kan ikke returnere en ordre ved at nægte modtagelsen eller ved at undlade at afhente pakken i pakkeshop/posthus. Hvis vi modtager pakken retur så har du ikke overholdt din fortrydelse frist og du vil selv skulle afholde alle fragtudgifter til både frem og tilbageforsendelse af pakken.
 
Følger af fortrydelse
Hvis de udøver deres fortrydelsesret i denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dem, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af deres eget valg af en anden leveringsform end den billigste standart levering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder seneste 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelsen om deres beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som de har benyttet ved den oprindelige transaktion, medmindre de udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges de ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen vil ske inden for 14 dage.
Du skal selv afholde udgifter til returforsendelsen.
 
VARE DER IKKE KAN RETUNERES:
Foder og godbidder, da det er fødevare til dyr.

Sådan leverer du retur:

Krav til returvare
Varen skal være i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den for at du kan få hele beløbet retur.
Det betyder at emballagen og diverse mærker skal være på varen når den returneres. Varen skal være ubrugt dvs. den skal være fri for hår, snavs og lugt.
Foder og godbidder er fødevare og tages derfor ikke retur.

Hvis brugte varer sendes retur, så vil vi vurdere hvad vi kan gensælge varen for som brugt, dette er ofte 10-50% af den oprindelige salgspris.

Pakken skal sendes retur til VORES adresse og ikke til en pakkeshop/posthus eller andet.

KØB en returlabel her - sendes til dig på mail


Vi anbefaler at du sender varen retur som pakke, så den kan spores, og du har mulighed for at få erstatning hvis varen forsvinder/beskadiges under transport.
Husk at pakke varen godt ind, da det er dit ansvar når du sender pakken retur. Hvis vi skal afhente en pakke et andet sted så vil det koste dig et gebyr på 75kr.
 
Du skal selv betale udgifterne til at sende pakken retur.

Vi modtager ikke vare retur efter de 14 dages returret. Det er din egen pligt at undersøge om du returnerer inden for de 14 dage, hvis du er i tvivl så send os en e-mail med dit ordrenummer.

Ansvaret for varen overgår til forbrugeren ved forbrugerens modtagelse, og først ved sælgers modtagelse af en returneret vare er ansvaret igen sælgers.

Pakken skal sendes retur til VORES adresse og ikke til en pakkeshop/posthus eller andet. Hvis vi skal afhente en pakke et andet sted så vil det koste dig et gebyr på 75kr.

Pengene retur.

Du har 2 muligheder for at få dine penge retur.
1. Beløbet sættes retur på dit dankort/kreditkort eller hvis du har betalt med bankoverførsel sættes de retur til din bankkonto. (Returneres inden for 14 dage fra vores konto til din)
2. Tilgodebevis kan bruges i webshoppen (sendes pr. e-mail inden for 1-2 hverdage)

B2B (erhvervskunder- med særlig login)

Pakken levers til din virksomhedsadresse- husk at skrive hvor pakken må stilles hvis du ikke har daglige åbningstider.

2 års reklamationsret over vare fra købstidspunktet,.